Veelgestelde vragen

Ik wil bestellen maar de ticketlink meldt dat er “0” kaarten zijn. Wat doe ik fout?
U doet niets fout, de kaarten voor dit concert zijn op. Omdat we in dit “Limited” jaar maar een beperkt aantal kaarten hebben, vooral op kleine locaties als bv de Stiftskerk, waren sommige concerten al heel snel uitverkocht…

Kan ik ook reserveren via e-mail?
Helaas is dat niet mogelijk.

Het lukt me niet te bestellen, mag ik op de wachtlijst?
We leggen geen wachtlijst aan, u kunt af en toe zelf op de website checken of er plaatsen vrij zijn gekomen.

Hoe bestel ik een passe-partout?
Dit jaar zijn er geen passe-partouts te koop, om een zo breed mogelijk publiek te kunnen laten meegenieten

Het lukt me niet om te bestellen, wie kan helpen?
Bel met onze ticketpartner Nationale Thaterkassa (NTK): 0900-9203 (0,45/m). Het algemene mailadres info@stiftfestival.com is alleen bestemd voor vragen of opmerkingen die niet aan de kaartverkoop gerelateerd zijn. 

Hoe handhaven jullie de regels rondom covid-19?
De door het RIVM opgestelde richtlijnen en regels worden door de organisatie nageleefd. Musici, publiek en productieteam, allemaal op 1,5 meter van elkaar. Bij elk concert is een handsanitizer-dispenser beschikbaar, de stoelen worden tussentijds gereinigd en de ruimtes gelucht.

Ik kom met mijn partner of een gezinslid. Moeten wij ook 1,5 meter uit elkaar zitten?
Gezinsleden kunnen naast elkaar zitten, u kunt in dat geval uw kaarten per twee bestellen. Komt u dus met iemand uit een ander huishouden, koopt u dan twee singles. Wij doen er alles aan om u zo dicht mogelijk bij elkaar te plaatsen, maar kunnen dit niet garanderen.

Ik wil mijn tickets annuleren en vraag om de betaalde gelden te restitueren. Kan dat?
De Nationale Theater Kassa, onze ticketpartner, heeft in de voorwaarden staan dat er niet gerestitueerd wordt, ook niet in geval van annulering door corona of overmacht. U hebt de kaarten bij NTK gekocht, wij volgen deze werkwijze ook. Lees meer op de FAQ pagina van NTK, onder wijzigen/annuleren/verzekering.

Er staan geen stoel- en rijnummers op mijn kaart, klopt dat?
Wij maken een indeling van de zaal (op volgorde van bestelling), aan de hand van de aantallen bestelde 1-tjes en 2-tjes (zie vorige vraag). Bij de entree wijzen we u uw plaats.

Is er bij de de concerten een pauze?
Alle concerten dit jaar zijn zonder pauze.

Is er een manier om toch aan kaarten te komen voor uitverkochte concerten?
Ja! Vanaf begin augustus publiceren we welke concerten als livestream te bekijken & beluisteren zullen zijn. Deze zijn dan voor een klein bedrag via onze website live bij te wonen, vanuit uw huiskamer. 

Hoe ziet dat eruit, zo’n livestream?
Kijk en luister hier naar het als livestream uitgezonden concert van 3 mei jongstleden.

Zijn de concerten toegankelijk voor rolstoelgebruikers?
In principe is alles rolstoeltoegankelijk, maar de twee wandelconcerten voeren ook over gras en grind en dat is wellicht niet handig.

Zijn er toiletten?
Wij verzoeken u zoveel mogelijk thuis gebruik te maken van het toilet. Wij doen er alles aan om bij alle concerten toiletgelegenheden te creëren. Indien wij dat vanwege de coronamaatregelen niet kunnen bieden, ontvangt u daarover een servicemail voor het betreffende concert.

Zijn er mogelijkheden om een drankje te nuttigen?
Bij de concerten op Landgoed Singraven, Landgoed Twickel en Hakenberg is een drankje inbegrepen in uw kaartje. Op de overige locaties kunt u tegen betaling een drankje nuttigen in de nabijgelegen etablissementen. 

Zijn er cateringmogelijkheden op Twickel?
Bij alle concerten is een drankje bij ontvangst inbegrepen in uw ticket. Voor lunch, diner en overige catering verwijzen we u graag door naar de volgende nabijgelegen etablissementen: Het Hoogspel, De Zwaan, Carelshaven en Het Witte Paard.

Ik heb een andere vraag, wie helpt?
Stuur een mail naar info@stiftmusicfestival.nl, we proberen u te helpen.