Veelgestelde vragen

U vindt hieronder de antwoorden.

Wanneer kan ik als vriend van het Stiftfestival kaarten bestellen?
Vriendenkrijgen voorrang bij de kaartverkoop (over het algemeen enkele dagen eerder dan niet-vrienden). U ontvangt per mail een Nieuwsbrief met daarin de data van bekendmaking programma en start kaartverkoop.
Eventuele vragen over uw bestelling stelt u aan NTK | 0900-9203 (€ 0,45 pm)

Het concert van mijn keuze is uitverkocht. Mag ik op de wachtlijst?
We leggen geen wachtlijsten aan, u kunt zelf af en toe kijken of er voor uitverkochte concerten extra kaarten beschikbaar komen.

Zijn de concerten in de kerken geplaceerd?
Alleen de concerten in de Stiftskerk zijn geplaceerd (vast toegewezen plaatsen). U kunt tijdens het boeken de stoelen van uw keuze aanklikken in de plattegrond. De kaarten in de overige kerken zijn weliswaar ”vaste plaatsen” in de zin van de Overheidsvoorschriften rond corona (u kunt niet rondlopen of gaan verzitten) maar het zijn geen genummerde rijen en stoelen, zoals in de Stiftskerk. U krijgt bij binnenkomst een plaats toegewezen, op volgorde van aankomst.

Kan ik kaarten kopen aan de deur van het concert?
Voor 2022 moet hierover nog een besluit genomen worden. In coronatijd was kaartverkoop alleen online mogelijk. 

Kan ik mijn kaarten teruggeven als ik onvoorzien niet naar het concert kan?
In principe geldt er een ‘geen restitutie-beleid’. Als u de kaarten aan iemand anders geeft of verkoopt, hebben wij van die persoon ook de naam en het e-mailadres nodig.

Als mijn vraag hier niet bij staat, waar kan ik dan terecht?
Mocht u toch nog vragen hebben, mailt u dan gerust naar info@stiftmusicfestival.nl
Wij streven ernaar u zo snel mogelijk te antwoorden.