Veelgestelde vragen

Wanneer start de kaartverkoop voor het festival van 2023?
De kaartverkoop start half mei. Hou de website en onze nieuwsbrief dus in de gaten!

Wanneer kan ik als vriend van het Stiftfestival kaarten bestellen?
Vrienden kregen voorrang: voor hen start de kaartverkoop enkele dagen eerder. Ze ontvangen per mail een Nieuwsbrief met daarin een link en uitleg voor de kaartverkoop.

Is er een passepartout te koop?
In verband met de vaste plaatsen bij sommige concerten, kunnen we geen passepartouts verkopen.

Hoe kan ik mijn bestelling het beste aanpakken?
Tip: kijk eerst in het programma-overzicht voor hoeveel concerten je kaarten wilt bestellen. Kies dan bij bestellen voor de bestel-button en bestel je kaarten in één keer.

Het concert van mijn keuze is uitverkocht. Mag ik op de wachtlijst?
We leggen geen wachtlijsten aan, je kunt zelf af en toe kijken of er voor uitverkochte concerten extra kaarten beschikbaar komen.

Zijn er vaste plaatsen bij de concerten?
Alleen de concerten in de Stiftskerk en in Muziekcentrum Enschede (Grote én Kleine Zaal) zijn geplaceerd. Je kunt tijdens het boeken de stoelen van jouw keuze aanklikken in de plattegrond. Bij de overige locaties is er vrije plaatskeuze.

Kan ik kaarten kopen aan de deur van het concert?
In principe is de kaartverkoop alleen online; in een enkel geval kan er aan de deur – pin only – ook nog een kaart gekocht worden. 

Kan ik mijn kaarten teruggeven als ik onvoorzien niet naar het concert kan?
In principe geldt er een ‘geen restitutie-beleid’. Als je de kaarten aan iemand anders geeft of verkoopt, hebben wij van die persoon ook de naam en het e-mailadres nodig. Dit in geval van veranderingen of verplaatsing.

Als mijn vraag hier niet bij staat, waar kan ik dan terecht?
Mocht je nog vragen hebben over kaartverkoop, mail dan naar kassa@stiftmusicfestival.nl
Vragen over je bestelling stel je aan NTK | 0900-9203 (€ 0,45 pm)